piątek, 12 lutego 2021

brak w kolejce

 Pisałem o tym w dniu rozpoczęcia zapisów na szczepienia. Tylko kaucja 500 złotych zwrotna po przyjęciu drugiej dawki szczepionki zagwarantuje zdyscyplinowanie polskiego bydła wolnego egoizmu i chamstwa. Wtedy byłem obrażany, ubliżano mi od najgorszych. Wiele jak widać się nie pomyliłem.ak maja przyjsc na druga dawke jak sa wiecznie pijani, a jest powiedziane, ze nie mozna alkocholu przed podaniem dawki i po do 10-ciu dni inaczej https://przepychanie.com.pl/przepychanie-rur/  wywoluje skutki uboczne czasami bardzo tragiczne jak takich durni szczepic chyba rozum by sie przydalo wszczepic. Dla Boga, panie Wołodyjowski! Larum grają! wojna! nieprzyjaciel w granicach! a ty się nie zrywasz? szabli nie chwytasz? na koń nie siadasz? Co się stało z tobą, żołnierzu? 

Zaliś swej dawnej przepomniał cnoty, że nas samych w żalu jeno i trwodze zostawiasz?”Tak to jest, jak się najpierw szczepi staruchów-po pierwszej dawce odchodzą, bo to już ich czas-szczepionka zmarnowana, a młodzi, pracujący na ten kraj nadal niezaszczepieni.Wiecie, dlaczego Żydzi uratowali się od holocaustu?Bo ratowali dzieci, z których wyrósł potężny naród.Dziś też: najpierw szczepią nastolatki-i znowu świat będzie pożyczał u nich pieniądze...( no, może nie Tramp, bo pewnie będzie siedział)Błagam o zaszczepienie jestem onkologicznym pacjentem z wieloma chorobami współistniejącymi jestem po przeszczepie szpiku kostnego wszczepieniu zastawki aortalnej nigdzie nie chcą mnie słuchać siedze w czterech ścianach od roku tylko wyjeżdżam na badania i do domu zaszczepcie mnie szczepionką po które ludzie się nie zgłaszająNic tak nie motywuje zachłannego i niemądrego rodaka jak uderzenie po kieszeni. Kto z własnej winy nie zgłosi się na drugie szczepienie, nie zawiadomi o tym wcześniej niech za szczepionkę zapłaci. . Szczepionka ratuje życie, jej marnowanie to skrajny egoizmNormalna reakcja na wiadomości o powikłaniach. Znam z autopsji. Moja mama lat 70+ większość wiadomości przyswaja z mediów TV. W jej przypadku nie należy do "sekty Rydzyka " czy betonu Pis ale do "sekty TVN24"(dla mnie osobiście nie widzę różnicy w ogłupianiu i propagandzie między nimi)). I jak słyszałem od niej : "bo prof SIMOn powiedział że szczepionki bezpieczne" to mnie krew zalewała. Ale że mama człowiek dorosły przeczyścić rury  nic nie mogłem zrobić. Więc o ile w pandemie nie za bardzo wierzyła to jednak nie oponowała zbytnio przeciwko szczepionkom. Ale w zeszłym tygodniu stały się dwie rzeczy. Po pierwsze zmarł Kowalewski i zaczeła kojarzyć " A czy on czasami nie chwalił się że ma zamiar się zaszczepić a w grupie 80+ był?". Pokazałem jej wywiad w którym rzeczywiście tak mówił. Drugą rzeczą to w zeszłym tygodniu ojciec (80+)znajomej rodziny po drugiej porcji wylądowała na OIOMie i nie wiadomo czy z tego wyjdzie . Te dwie sytuacje zmieniły jej pogląd na szczepienia o 180 stopni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz